Za šolo brez oglasov

6. december 2012

Za šolo brez oglasov

Kampanja proti množičnemu oglaševanju v šolah sodi v sklop večletne kampanje ZPS za omejitev oglaševanja otrokom, v prvi vrsti oglaševanja živil in pijač z neustreznim prehranskim profilom.

Kampanjo "Za šolo brez oglasov" je javno podprlo prek 650 staršev, od vsega začetka pa tudi Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport ter Inštitut za varovanje zdravja RS (IVZ RS).

Vzpodbudo za kampanjo, s katero smo pričeli konec avgusta 2012, so podali številni starši, ki so postali občutljivi na vse pogostejše oglaševanje različnih ponudnikov neposredno otrokom v vrtcih in šolah.

Na podlagi pregleda učbenikov, revij za otroke in različnega promocijskega materiala ter povratnih informacij s strani staršev, ki so poročali o kopici propagandnega materiala, ki so ga otroci prve dni šole prinesli domov (brošure različnih zavarovalnic in bank, predstavitve plačljivih dejavnosti v okviru obveznega podaljšanega bivanja, tečajev, letakov za počitnice, reklam za sladkarije, za prehranska dopolnila, ipd.), smo pripravili predloge Ministrstvu za izobraževanje, znanost in šport za izboljšanje stanja.

oglasevanje otrokom3

Rezultat je bila okrožnica, ki so jo poslali osnovnim šolam, tako da smo na vhodnih vratih številnih šol lahko kaj kmalu opazili jasen napis "Oglaševanje v prostorih šole ni dovoljeno".

O uspehu kampanje so poročali številni starši, ki so sporočili, da je bilo gradiv v torbicah občutno manj ali nič v primerjavi s preteklimi leti, so pa nekatere šole organizirale posebne kotičke, namenjene propagandnim materialom, oz. so jih ponudili staršem na roditeljskih sestankih.

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 69,60 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Ste v potrošniški zagati?

Pokličite nas. Svetovali vam bodo izkušeni pravni strokovnjaki. Brezplačno za člane in članice ZPS.

 

Več o svetovanju