Skrčflacija

15. maj 2023

Skrčflacija

Skrčflacija je med nami, natančneje na trgovskih policah. Ste jo že opazili tudi vi? Če ste jo, nam prek spletnega obrazca spodaj posredujte podatke o "skrčenih" izdelkih.

Kaj je skrčflacija? To je pojav, ko proizvajalci prikrito dvigujejo ceno izdelkom tako, da zmanjšajo njihovo količino. Eden bolj znanih in odmevnih primerov, ki je leta 2016 razburil svetovno javnost, je bilo skrčenje čokolade Toblerone. Proizvajalec znamenite čokolade je takrat zmanjšal njeno maso tako, da je povečal razmik med čokoladnimi trikotniki.

V času inflacije je mogoče opaziti, da vedno več proizvajalcev prikrito dviguje cene tudi pri nas. Zato na našem spletnem mestu zbiramo podatke o skrčenih izdelkih, ki nam jih posredujejo potrošniki, jih preverimo in analiziramo. Primere, ki jih uspemo "dokazati," objavimo.

Pomagajte nam pri naši analizi, posredujte nam podatke prek spletnega obrazca.

Skrčflacija - ste jo opazili?

Vpišite približen datum, podatek potrebujemo za to, da lažje raziščemo, kdaj se je skrčen izdelek pojavil na trgu.

Fotografije izdelka (pred in po skrčenju)

Prosimo, naložite fotografijo izdelka.
Prosimo, naložite fotografijo izdelka.
Vaš e-poštni naslov bomo uporabili za namen pošiljanja novic in obvestil o naših ponudbah. Vaše podatke bomo v ta namen hranili do preklica, ki ga lahko kadar koli pisno sporočite na elektronski naslov [email protected].
Vaših kontaktnih podatkov ne bomo objavili. Zbiramo jih za namen obveščanja v okviru te kampanje in po potrebi za dodatno preverjanje informacij o izdelkih, ki ste jih posredovali. Hranili jih bomo do zaključka kampanje oziroma največ 1 leto.

S sodelovanjem v anketi se strinjate z objavo posredovanih podatkov o izdelkih in slik izdelkov. Vaših kontaktnih podatkov ne bomo objavili. Zbiramo jih za namen obveščanja v okviru te kampanje in po potrebi za dodatno preverjanje informacij o izdelkih, ki ste jih posredovali. Hranili jih bomo do zaključka kampanje oziroma največ 1 leto.

Zahtevate lahko dostop do svojih osebnih podatkov, popravo ali izbris ali omejitev obdelave. Imate pravico do ugovora obdelavi in pravico do prenosljivosti podatkov. Vprašanja ali pripombe naslovite na [email protected]. Če boste menili, da je prišlo do kršitve zakonodaje, lahko podate pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu.

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 69,60 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Ste v potrošniški zagati?

Pokličite nas. Svetovali vam bodo izkušeni pravni strokovnjaki. Brezplačno za člane in članice ZPS.

 

Več o svetovanju