Skrčflacija
15. maj 2023

Skrčflacija je med nami, natančneje na trgovskih policah. Ste jo že opazili tudi vi? Če ste jo, nam prek spletnega obrazca spodaj posredujte podatke o "skrčenih" izdelkih.
Kaj je skrčflacija? To je pojav, ko proizvajalci prikrito dvigujejo ceno izdelkom tako, da zmanjšajo njihovo količino. Eden bolj znanih in odmevnih primerov, ki je leta 2016 razburil svetovno javnost, je bilo skrčenje čokolade Toblerone. Proizvajalec znamenite čokolade je takrat zmanjšal njeno maso tako, da je povečal razmik med čokoladnimi trikotniki.
V času inflacije je mogoče opaziti, da vedno več proizvajalcev prikrito dviguje cene tudi pri nas. Zato na našem spletnem mestu zbiramo podatke o skrčenih izdelkih, ki nam jih posredujejo potrošniki, jih preverimo in analiziramo. Primere, ki jih uspemo "dokazati," objavimo.
Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije
ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.
Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:
- Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
- Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
- Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
- Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike
Že od 69,60 € / na leto
Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.