Kampanja "Pošlji mi pismo"
15. marec 2017

"Pošlji mi pismo" je kampanja v podporo potrošnikom, ki so se znašli v slabšem položaju zaradi enostranske odločitve ponudnikov blaga in storitev, državnih organov in drugih javnih institucij, da bodo zagotavljali dostopnost dokumentov in računov samo v e-obliki.
Kampanja "Keep me posted UK" se je začela leta 2013 v Veliki Britaniji, kasneje pa se je pod sloganom "Keep me posted EU" usidrala v številnih evropskih državah, pod sloganom "Pošlji mi pismo" tudi v Sloveniji.
Zagotavljanje dostopnosti dokumentov in računov samo v e-obliki je diskriminatorno in izključujoče
Elektronska komunikacija je za marsikoga sprejemljiva in priročna, a za nekatere predstavlja precejšno oviro. Za potrošnike, ki na primer niso vešči uporabe elektronskih medijev, si ne morejo privoščiti interneta, računalnika, so bolni …, pa je le elektronsko poslovanje izključujoče in diskriminatorno.
V kampanji smo zagovarjali stališče, da mora zakonodaja zagotavljati enako obravnavo vseh skupin potrošnikov, zato smo skupaj z Združenjem za papirno in papirno predelovalno industrijo pri Gospodarski zbornici Slovenije Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo poslali predlog za dopolnitev Zakona o varstvu potrošnikov.
Ta naj vsebuje pravico potrošnika do možnosti izbire na kakšen način želi prejemati račune in to brez dodatnih stroškov ne glede na to ali bo izbral papirno ali elektronsko obliko.
Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije
ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.
Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:
- Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
- Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
- Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
- Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike
Že od 69,60 € / na leto
Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.