Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Zamenjaj in prihrani 3
Zamenjaj in prihrani 3
11. april 2019

Odličen odziv potrošnikov, ne pa tudi dobaviteljev energije.

Licitacija za izbiro najugodnejšega ponudnika – dobavitelja električne energije in zemeljskega plina v okviru tretjega skupinskega nakupa pod sloganom `ZAMENJAJ in PRIHRANI 3´ je potekala 4. aprila 2019. Veseli nas množičen odziv javnosti, saj je interes za sodelovanje še pred licitacijo izrazilo več kot 28.500 potrošnikov, kar je največ do sedaj.

Vendar pa na ZPS nismo tako zadovoljni z na licitaciji doseženimi tarifami. Zmagovalne tarife so na primerljivem nivoju akcijskih ponudb različnih dobaviteljev. Zmagovalec licitacije je tako v kategoriji elektrika kot tudi v kategoriji plin podjetje Elektro energija, d. o. o..

"Zahvaljujemo se vsem potrošnikom, ki so se prijavili in ponovno dokazali, da smo se potrošniki sposobni združiti v pomembnega udeleženca na trgu. Nismo pa najbolj zadovoljni z doseženimi tarifami licitacije, saj rezultati niso primerljivi z uspehom prvih dveh kampanj," je ob tej priložnosti poudarila Breda Kutin, predsednica ZPS in dodala: "Zato smo se odločili, da že sedaj razkrijemo na licitaciji dosežene tarife, da lahko potrošniki takoj preverijo, ali bodo z zamenjavo v okviru skupinskega nakupa plačali manj."

Na licitaciji dosežene zmagovalne tarife (vse cene brez DDV):

Kategorija ELEKTRIKA ET MT VT

Zmagovalec:                                                 Elektro energija, d. o. o.

0,05864 EUR/kWh 0,03675 EUR/kWh 0,06875 EUR/kWh
Kategorija PLIN      

Zmagovalec:                                                 Elektro energija, d. o. o.

    0,02509 EUR/kWh

Primerjajte dosežene tarife s tistimi na vašem računu – tako boste takoj vedeli, ali si lahko obetate prihranke.

Prve individualne ocene prihrankov in možnost sprejema ponudbe skupinskega nakupa v prvi polovici maja
Prve ocene prihrankov nakazujejo, da bo z zamenjavo prihranila le manjša skupina potrošnikov. Vsi v kampanjo prijavljeni potrošniki bodo v prvi polovici maja prejeli individualne ocene prihrankov, ki si jih lahko obetajo z zamenjavo dobavitelja v okviru kampanje ZPS. "Takrat bomo tudi ponovno odprli možnost prijav za vse, ki v skupinskem nakupu še ne sodelujejo, in bodo takoj prejeli oceno prihrankov in s tem odgovor, kaj se jim splača," je pojasnila Breda Kutin.

Pogodba s ceno, ki se eno leto ne sme zvišati, brez vezave in brez skritih stroškov
Pogodba, ki jo bodo potrošniki sklenili v okviru skupinskega nakupa, bo brez vezave, brez sankcij za odstop od pogodbe ali skritih stroškov. Kljub morebiti manj privlačnim tarifam, pogodba potrošnikom zagotavlja nespremenjeno ceno energije za polnih 12 mesecev in jo zmagovalni ponudnik ne more zvišati v času trajanja pogodbe. Glede na stanje na energetskih trgih to potrošniku predstavlja določeno varnost. Pred iztekom enoletnega obdobja mora Elektro energija potrošnike obvestiti o ceni v naslednjem obdobju.

Sodelovanje za potrošnike brezplačno, zmagovalni dobavitelj krije stroške le za realizirane pogodbe
Sodelovanje na licitaciji je bilo brezplačno tudi za dobavitelje oz. ponudnike energije. Zmagovalec na licitaciji bo zgolj za vsako izvedeno zamenjavo podjetju Pricewise, tehničnemu partnerju ZPS, plačal provizijo (pri električni energiji 25 evrov, pri zemeljskem plinu pa 27,50 evra), iz katere se pokrivajo stroški organizacije in tehnične podpore kampanje, kot tudi stroški komuniciranja z javnostjo in s potrošniki. Za obstoječe stranke, ki bodo sprejele tarife skupinskega nakupa, pa bo provizija nižja (pri električni energiji 20 evrov, pri zemeljskem plinu pa 22 evrov).

Kot odziv na kampanjo ZPS že nove ponudbe in obljube na trgu
Na ZPS poudarjamo, da so nekateri ponudniki že od začetka kampanje ZPS ponudili ali obljubili nove ponudbe za potrošnike. Svetujemo, da potrošniki skrbno preverijo pogoje ponudb in naj se ne osredotočijo le na tarifo, ampak tudi morebitne vezave, pogodbene kazni in druge stroške. "Prepričani smo, da brez kampanje ZPS `Zamenjaj in prihrani´, novih, ugodnejših ponudb na trgu ne bi bilo, zato za potrošnike že načrtujemo nove kampanje, kjer bomo ponovno računali na njihovo podporo. Le skupaj lahko damo signal ponudnikom, da za svoj denar pričakujemo več," apelira na potrošnike Breda Kutin.

V Elektro energija, d.o.o. so na zmago na licitaciji zelo ponosni
"V Elektro energiji smo izredno veseli in ponosni, da smo zmagali. Prepričani smo, da so tovrstne pobude koristne tako za odjemalce kot tudi dobavitelje energentov. V kampanjah smo sodelovali od samega začetka in vsakokrat zaznali dolgoročne pozitivne učinke pri odjemalcih. Na letošnji licitaciji smo z odlično predhodno pripravo, podprto z izkušnjam preteklih let, uspeli in jo uspešno zaključili. Rezultat je odraz stabilnega poslovanja in pozornega spremljanja dogajanj na trgu, predvsem pa so zanjo zaslužni naši zvesti odjemalci, ki so del skupne zgodbe Dobre energije," je ob tej priložnosti povedal Vitomir Panič, vodja službe za prodajo in odkup ključnim strankam iz podjetja Elektro energija, d.o.o..

 

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA