Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Prijava
Zamenjaj in prihrani #2

1 Za vas smo dosegli odlične cene. Preverite na licitaciji dosežene zmagovalne tarife (vse cene so brez DDV) in jih primerjajte s tarifami na vašem računu za energijo, po katerih trenutno plačujete energijo.

kategorija elektrika ET MT VT
zmagovalec GEN-I, d. o. o. 0,03987 €/kWh 0,02847 €/kWh 0,04628 €/kWh
 
kategorija plin plin plin
magovalec GEN-I, d. o. o. 0,01590 €/kWh

Ste preverili? Se zvestoba vašemu trenutnemu dobavitelju res splača?

2 Do kdaj imam čas, da se pridružim skupinskemu nakupu?
Rok je 5. oktober 2017. Do tega datuma je treba na spletu oddati prijavo in podatke za pripravo pogodbene dokumentacije.

Zato vzemite račun, kliknite na www.zamenjajinprihrani.si in sodelujte tudi vi. Vam internet ni blizu? Nič zato. Pokličite naš klicni center na 01/432 30 35 (od ponedeljka do petka med 8. in 20. uro) in celoten postopek boste izpeljali po redni pošti. Priporočamo vam, da pri tem ne čakate na skrajni rok.

3 GEN-I, d. o. o., je že moj dobavitelj energije. Ali lahko kljub temu sodelujem v skupinskem nakupu?
Seveda. Tudi vi ste lahko deležni zmagovalnih tarif. A najprej morate oddati prijavo za sodelovanje v skupinskem nakupu. Če tega še niste storili, lahko prijavo oddate zdaj na www.ZAMENJAJinPRIHRANI.si. Celoten postopek prijave in poznejšega sprejema ponudbe (tarif) je za sedanje stranke namreč enak kot za tiste, ki bodo izvedli zamenjavo dobavitelja. Edina razlika je, da boste ponudbo skupinskega nakupa sprejeli s podpisom aneksa (namesto pogodbe) z vašim sedanjim dobaviteljem.

Na spletni strani kampanje www.ZAMENJAJinPRIHRANI.si je še vedno mogoče oddati prijavo, ko vnesete podatke o pretekli rabi energije v spletni obrazec, pa takoj izveste, koliko lahko prihranite z zamenjavo dobavitelja elektrike in plina. Zamenjavo lahko uredite z nekaj kliki, vzelo vam bo le nekaj minut.

Zamenjaj in prihrani #2 za tiste, ki že sodelujete:
1 Zakaj še nisem prejel ponudbe?
Ste se prijavili prek spleta? Elektronska sporočila, ki vključujejo informacijo o oceni prihranka in ponudbo skupinskega nakupa, smo začeli pošiljati 16. avgusta 2017. Ocene prihrankov in ponudbe pošiljamo postopoma, vendar so vsi v kampanjo prijavljeni potrošniki prejeli ocene prihrankov s ponudbo do konca avgusta 2017. Če elektronskega sporočila še niste prejeli, preverite vaš elektronski račun in mape Vsiljena pošta, Nezaželena pošta ali Spam (uporabniki Gmail pa tudi zavihek Promocija ali Družabno). Elektronsko sporočilo lahko poiščete tudi s funkcijo Iskanje (Search). Elektronsko sporočilo smo odposlali z imenom pošiljatelja “Zveza potrošnikov Slovenije”, in sicer z elektronskega naslova “Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.”. Če našega e-sporočila kljub temu ne najdete, nas pokličite na telefonsko številko 01/432 30 35 (od ponedeljka do petka med 8. in 20. uro).

Ste prijavo oddali po telefonu? Potem ste najverjetneje ravno v teh dneh na dom prejeli pisemsko pošiljko z oceno vašega prihranka in s ponudbo za zamenjavo dobavitelja. Priložili smo tudi vsa navodila, kako naprej. Če ste se v kampanjo prijavili po telefonu (brez navedbe vašega e-naslova) in ocene prihranka v pisemski ovojnici niste prejeli, nas pokličite na 01/474 06 10.

2 Želel bi sprejeti ponudbo in zamenjati dobavitelja energije. Kaj moram storiti?
Ste se prijavili prek spleta? Na spletni strani, na kateri smo vam predstavili oceno prihranka, preverite predstavljeno ponudbo. Za sprejem ponudbe kliknite na polje NAPREJ, ki je pod ponudbo. Preusmerjeni boste na naslednjo spletno stran, kjer boste navedli dodatne podatke, ki so potrebni za pripravo vaše pogodbene dokumentacije in izvedbo zamenjave dobavitelja (oz. za sprejem tarif licitacije, če ste že odjemalec GEN-I). Vaši podatki bodo posredovani prek varne povezave. Vaš zahtevek bomo posredovali na licitaciji zmagovalnemu dobavitelju, podjetju GEN-I, ki vam bo poslal pogodbeno dokumentacijo, vključno z navodili, kako naprej.

Ste prijavo oddali po telefonu? Če nam boste po prejemu ocene prihranka in ponudbe (ki ste jo prejeli po pošti), vrnili podpisano soglasje ki bo priloženo ponudbi, vas bomo v roku nekaj dni po prejemu poklicali. V telefonskem pogovoru nam boste posredovali nekaj podatkov za pripravo vaše pogodbene dokumentacije, ki jo boste nato prejeli na dom, vključno z navodili, kako naprej.

3 V zahtevku za pripravo pogodbene dokumentacije sem navedel napačen podatek, zahtevek pa sem že oddal. Kaj naj storim?
Predlagamo vam, da počakate na prejem pogodbene dokumentacije s strani GEN-I. Takoj ko jo prejmete, se obrnite na GEN-I in jim sporočite morebitne napačne navedbe v pogodbeni dokumentaciji. Kontaktni podatki bodo navedeni v spremnem dopisu, ki bo priložen prejeti pogodbeni dokumentaciji.

4 Kako, kdaj in kam moram vrniti podpisano pogodbeno dokumentacijo?
Pogodbeno dokumentacijo je treba vrniti dobavitelju najpozneje do vključno 21 dni od datuma, ko vam je bila posredovana, in sicer na enak način, kot ste jo prejeli.

Če ste jo prejeli po elektronski pošti, jo torej podpišite in skenirajte v zadovoljivi kakovosti, v zaporednem vrstnem redu strani dokumenta, in vrnite na e-naslov, naveden v spremnem dopisu.

Če ste jo prejeli po pošti, jo podpišite, vložite v priloženo kuverto s plačano poštnino in oddajte na pošti.

POVEJ NAPREJ. Omogočite zamenjavo dobavitelja energije s pogodbo brez pasti tudi svojim sorodnikom, prijateljem, znancem. Še je čas.

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA