Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Prijava
Zamenjaj in prihrani #2
Zamenjaj in prihrani #2
08. avgust 2017

Akviziterji zaenkrat neznanega podjetja pod krinko kampanje ZAMENJAJ in PRIHRANI potrošnikom `pomagajo´ pri zamenjavi dobavitelja energije.

Na ZPS se je obrnilo več potrošnikov, ki so jih terenski akviziterji z obrazložitvijo da pomagajo potrošnikom do cenejše elektrike in plina v imenu Zveze potrošnikov Slovenije, prepričali v podpis dokumentacije. Poudarjamo, da na terenu nimamo nobenih terenskih sodelavcev in da potrošniki lahko sodelujejo v naši akciji izključno s prijavo prek spletne strani www.zamenjajinprihrani.si ali telefonske številke 01/432 30 35.

Po informacijah, ki smo jih prejeli od potrošnikov, akviziterji nagovarjajo predvsem starejše ljudi, od njih zahtevajo račune in položnice za elektriko ter jih prepričujejo k podpisu dokumentacije.

ZPS poziva vse potrošnike naj nas o morebitnem obisku `akviziterjev´, ki se sklicujejo na ZPS, obvestijo na e-naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate., saj želimo ukrepati in preprečiti zavajanje potrošnikov na terenu. Potrošnikom so dodatne informacije o kampanji ZPS kot tudi pomoč pri prijavi na voljo po elektronski pošti Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate. ali na telefonski številki 01/432 30 35 (vsak delavnik med 8. in 20. uro).

Kaj lahko storite, če ste pogodbo že podpisali, pa bi jo sedaj radi preklicali?
Pri pogodbah, sklenjenih zunaj poslovnih prostorov, imajo potrošniki pravico, da v roku 14 dni obvestijo podjetje, da od pogodbe odstopajo. Pri tem jim ni potrebno navesti razloga za odločitev. Odstop od pogodbe naj podjetju sporočijo pisno, tako da bodo imeli dokazilo.

Nasvet ZPS: Bodite previdni pri sklepanju pogodb zunaj poslovnih prostorov
1. Če vas na domu obišče predstavnik podjetja, se prepričajte o identiteti osebe in o tem katero podjetje zastopa. Zahtevajte uradno identifikacijo in dokazilo o namenu prihoda. Dodatno lahko identiteto obiskovalca potrdite s klicem neposredno na podjetje, ki naj bi ga obiskovalec zastopal.
2. Če je zastopnik pretirano vsiljiv ali noče zapustiti vašega doma, pokličite policijo na številko 113.
3. Preverite ponudbo. Tudi če vam agent zagotavlja, da boste dosegli visoke prihranke, to ni nujno res – agent vam želi prodati svoj produkt in vaš prihranek ni nujno na vrhu lestvice njegovih prioritet.
4. Zahtevajte ponudbo v pisni obliki in si vzemite dovolj časa, da jo primerjate z vašo obstoječo pogodbo in drugimi primerljivimi ponudbami na trgu.
5. Ničesar vam ni potrebno podpisati takoj ob prvem obisku agenta – to celo odsvetujemo. Za podpis nove pogodbe se odločite le, ko poznate njeno vsebino ter vse pravice in obveznosti, ki vam jih prinaša.
6. Predhodno morate prejeti tudi vse informacije o pogojih, rokih in postopku za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe. Če vam podjetje ne poda informacij o pravici do odstopa od pogodbe, se rok za odstop od pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov, podaljša na 12 mesecev. Pri pogodbah o opravljanju storitev začne odstopni rok teči z dnem sklenitve pogodbe.

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA