Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Prvi skupinski nakup energije v Sloveniji, ki ga je organizirala Zveza potrošnikov Slovenije pod sloganom "Zamenjaj in prihrani" je uspešno zaključen.

Dobavitelja elektrike ali plina je v okviru kampanje ZPS zamenjalo več kot 12.300 gospodinjstev oziroma je bilo sklenjenih več kot 14 tisoč pogodb, saj so potrošniki v posameznih gospodinjstvih zamenjali tako dobavitelja elektrike kot plina. Povprečno gospodinjstvo, ki je sodelovalo v kampanji ZPS bo v povprečju na letni ravni prihranilo skoraj 80 evrov.

Na ZPS smo zadovoljni z odzivom potrošnikov, saj so rezultati, skladni z našimi pričakovanji. Veseli nas, da so potrošniki akcijo "Zamenjaj in prihrani" vzeli za svojo ter prepoznali, da skupaj z ZPS lahko varno opravijo zamenjavo dobavitelja, ob tem pa sklenejo pogodbo brez vezave in skritih stroškov, z navzgor omejeno ceno za 12 mesecev, dobavitelj pa jim bo tudi pravočasno sporočil ceno za prihodnje obdobje.

Hkrati pa na ZPS poudarjamo, da niso prihranili le tisti, ki so zamenjali dobavitelja v okviru akcije, ampak vsi, ki so se določili za menjavo, saj so uspešno prebudili trg in spodbudili številne dobavitelje k oblikovanju ugodnih ponudb. Prihranili so tudi tisti, ki so jim njihovi ponudniki znižali cene kot odziv na akcijo ZPS.

Dobavitelja zamenjalo več kot 12 tisoč gospodinjstev
V letu 2014 je število menjav dobavitelja pri potrošnikih prvič od liberalizacije naprej začelo padati, kampanja ZPS pa je trend ponovno obrnila navzgor. V okviru kampanje smo na ZPS zabeležili več kot 12.000 zamenjav dobavitelja elektrike in več kot 2000 zamenjav dobavitelja plina v več kot 12.300 gospodinjstvih. "Glede na dostopne podatke pa velika večina gospodinjstev še vedno ni nikoli zamenjala dobavitelja in zato plačujejo preveč," je izpostavila Breda Kutin, predsednica ZPS in dodala:

navedekZagotovo bomo temu dejstvu na ZPS v prihodnje namenili veliko pozornosti, konec koncev smo s tokratno akcijo dokazali, da smo združeni s potrošniki močnejši, da lahko dosežemo dobre ponudbe, navedek1a ključni korak je na strani potrošnikov, da dobavitelja tudi zamenjajo.

Skoraj milijon evrov prihrankov
Potrošniki so v okviru Zamenjaj in prihrani prihranili skoraj milijon, skupni prihranki vseh potrošnikov, ki so zamenjali dobavitelja v Sloveniji v preteklem obdobju pa so še večji. Breda Kutin je poudarila: "Povprečno gospodinjstvo, ki je zamenjalo dobavitelja v okviru kampanje bo prihranilo 80 evrov na letni ravni. Seveda pa so bili prihranki različni, odvisni od pretekle pogodbe in porabe, tako so bili pri nekaterih prihranki v višini mesečnega računa, pri drugih pa so znašali več sto evrov."

Najbolj aktivni v Osrednjeslovenski, Obalno-kraški in Notranjsko-kraški regiji
V okviru kampanje je največ potrošnikov zamenjalo dobavitelja v Osrednjeslovenski regiji, sledita Obalno-kraška in Notranjsko-kraška regija, najmanj zamenjav v okviru kampanje ZPS pa so zabeležili na Koroškem in Savinjskem.

Številne ugodne ponudbe na trgu
ZPS je uspela `pretresti´ energetski trg za potrošnike v Sloveniji, saj so po objavi zmagovalnih tarif na avkciji določeni ponudniki znižali cene ter potrošnikom ponudili dobre ponudbe, zato so skupni prihranki potrošnikov, ki so menjali še večji. "Profitirali so torej vsi, tisti, ki so zamenjali dobavitelja oz. je izbrani ponudnik kot odziv na akcijo ZPS znižal ceno tudi obstoječim naročnikom, ne le tisti, ki so menjali dobavitelja v okviru naše kampanje," je še izpostavila Breda Kutin.

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA