Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Prijava
Oglaševanje

Konec maja so v Ženevi na 63. Skupščini Zdravstvene organizacije WHO potrdili priporočila za oglaševanje hrane in brezalkoholnih pijač otrokom. Priporočila so bila pripravljena na podlagi izkušenj potrošniških organizacij oz. članic svetovne potrošniške organizacije Consumers International in Mednarodne delovne skupine za bolj proti debelosti.S kodeksom naj bi zaščitili sedanje in bodoče generacije pred škodljivimi zdravstvenimi, družbenimi in gospodarskimi vplivi uživanja visoko energijskih živil z nizko hranilno vrednostjo in visoko vsebnostjo maščob, sladkorja in soli.

Ključni poudarki Kodeksa temeljijo na:

  • prepovedi trženja visoko-energijskih živil z majhno hranilno vrednostjo, ki vsebujejo veliko soli, sladkorja in maščob,
  • omejevanju oglaševanja živil z neprimernim prehranskim profilom na televiziji in radiu med 6. in 21. uro zvečer,
  • prepovedi oglaševanja živil z neprimernim prehranskim profilomv šolah,
  • prepovedi vključevanja znanih oseb in risanih junakov v oglasih, promocije z brezplačnimi darili in sodelovanje v nagradnih igrah, kjer so vključena tovrstna živila in
  • prepovedano je posredno oglaševanje staršem.

 

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA