Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Prijava

Pomoč in nasveti

Bodite brez skrbi

Leta izkušenj, bogato strokovno zaledje naših profesionalnih svetovalcev in mednarodna pomoč, nam omogočajo vrhunsko svetovanje in mediacijo v primeru sporov pri zasebnih nakupih.

1

Poiščite odgovore v naši bogati bazi znanja

Iščite po zbirki pogostih vprašanj in strokovnih člankov

2

Pogovorite se z našim strokovnjakom

Članom ZPS je na voljo strokovna pomoč preko telefona.

telefonska pomoč članom

01/432-0089

Delovni čas: Delavniki med 13. in 15. uro

Pripravite svoje naročniške podatke:

  • naročniško številko
  • svoj e-poštni naslov
  • ime in priimek

telefonska pomoč članom

Članom strokovnjaki ZPS s področja potrošniškega prava vsak delovni dan nudijo neodvisno, nepristransko in zaupno svetovanje. Le to zajema težave, s katerimi se potrošniki soočate pri pogodbenih razmerjih s ponudniki blaga in storitev. Svetovalci ZPS vam bodo podali osnovne informacije o vaših pravicah in predloge za učinkovito razrešitev težave. Po potrebi pa vam bodo pomagali tudi pri razreševanju sporov s proizvajalci, trgovci in drugimi ponudniki na trgu. Da bo celoten postopek čim hitreje stekel, vas prosimo, da že pred klicem pripravite svoje naročniško številko.

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA