Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Internet
Internet
19. december 2018

Evropska komisija je kaznovala podjetje Guess z €39.821.000 zaradi omejevanja čezmejne prodaje njihovih izdelkov na skupnem trgu Evropske unije (`geo-blocking´).

V preiskavi so ugotovili, da je podjetje Guess v pogodbah z distributerji omejevalo:
1. uporabo znamke Guess za oglaševanje v tujih spletnih iskalnikih.
2. Prodajo izdelkov brez predhodne odobritve podjetja Guess, ki si je pridržalo popolno diskrecijsko pravico, ki pa ni bila utemeljena z jasno določenimi kriteriji.
3. Prodajo potrošnikom, ki prebivajo izven avtoriziranega območja prodajalca.
4. Prodajo med avtoriziranimi prodajalci in distributerji.
5. Neodvisno določanje cen izdelkov.

Te prakse so onemogočale potrošnikom čezmejno nakupovanje in izkoriščanje prednosti skupnega evropskega trga, kot je večja izbira in bolj konkurenčne cene. Prizadeti so bili predvsem potrošniki v srednji in vzhodni Evropi. V okviru preiskave so ugotovili, da so bile cene v nekaterih državah - Bolgariji, Hrvaški, Češki, Estoniji, Madžarski, Latviji, Litvi, Poljski, Romuniji, Slovaški in Sloveniji za 5-10% višje kot v drugih državah članicah EU.  

Komisarka za konkurenco Margrethe Vestager: "Podjetje Guess je z distribucijski dogovori preprečevalo potrošnikom čezmejno nakupovanje na tak način, da je trgovcem prepovedalo čezmejno oglaševanje in prodajo. To je omogočalo vzdrževanje visokih cen, še posebej v srednji in vzhodni Evropi."  

 

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA