Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Prijava

Pravice

Težave z operaterji

Vam operater ne zagotavlja kvalitetne storitve, se ne odziva na vašo reklamacijo? Se ne strinjate z računom, ki ste ga dobili? Potrošniki nas ka... 

Trgovina 12. januar 2017
Navidezno znižanje cene

"V eni od trgovin z oblačili sem videla obleko za 79,90 evra, ki mi je bila všeč. Na vratih je visel plakat, s katerim so kupce obveščali, da ... 

Če ima izdelek napako

Kdaj ima izdelek stvarno napako? V kakšnem časovnem roku morate uvljevljati pravice in kaj sploh lahko zahtevate?  

Garancija 11. december 2016
Garancija

Garancijo lahko uveljavljate za tiste izdelke, za katere je garancija obvezna in pa za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija.  

Trgovina 07. december 2016
Darilo: denar, darilni bon ali kartica …

Nakupovanje daril je za marsikoga stresna prednovoletna obveznost, ki se ji ne želi ali preprosto ne more izogniti. 

Zadnje objave

Več objav

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA