Vprašanje potrošnika: turistična agencija ni v celoti izpolnila programa potovanja

30. april 2019

Pravice potnikov in turistov Turizem in potovanja
Vprašanje potrošnika: turistična agencija ni v celoti izpolnila programa potovanja

Na spletu sem našla odlično ponudbo turistične agencije za potovanje v Nepal in Himalajo. Med drugim so v programu izpostavili obisk baznega tabora gore Everest, česar sem se močno veselila. Vendar so nas med potovanjem, tik preden bi se morali povzpeti do baznega tabora, obvestili, da to ne bo mogoče, saj je turistom obisk tabora prepovedan. Vodič je povedal, da je tako že vsaj eno leto zaradi odločitve kitajske vlade, zato sem bila nad agencijo zelo razočarana, saj je obisk baznega tabora oglaševala v programu. Ker menim, da je to pomemben del potovanja, me zanima, ali sem upravičena do kakšne odškodnine?

Dodaj vsebino med priljubljene

Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija

Odklenite si dostop za ogled celotne vsebine članka
V prispevku boste izvedeli:

Na spletu sem našla odlično ponudbo turistične agencije za potovanje v Nepal in Himalajo. Med drugim so v programu izpostavili obisk baznega tabora gore Everest, česar sem se močno veselila. Vendar so nas med potovanjem, tik preden bi se morali povzpeti do baznega tabora, obvestili, da to ne bo mogoče, saj je turistom obisk tabora prepovedan. Vodič je povedal, da je tako že vsaj eno leto zaradi odločitve kitajske vlade, zato sem bila nad agencijo zelo razočarana, saj je obisk baznega tabora oglaševala v programu. Ker menim, da je to pomemben del potovanja, me zanima, ali sem upravičena do kakšne odškodnine?

Vsebina le za člane ZPS.

Želim se včlaniti

Želim neomejen dostop do vseh vsebin ZPS

Sveže e-novice ZPS, vsak petek

Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.

Politika varovanja osebnih podatkov

Sorodne objave

Nazaj na seznam objav

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 69,60 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Ste v potrošniški zagati?

Pokličite nas. Svetovali vam bodo izkušeni pravni strokovnjaki. Brezplačno za člane in članice ZPS.

 

Več o svetovanju