Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Turizem
Turizem
21. december 2018

Kdo je odgovoren za izvedbo programa potovanja? Kako ukrepamo, ko gre kaj narobe? Kakšna odškodnina mi pripada? Kakšni so roki za pritožbo in rešitev mojega zahtevka? To je le nekaj pogostih vprašanj, ki nam jih zastavljajo potrošniki, tokrat pa odgovore nanje predstavljamo pisno. Pišemo pa tudi o novi pravici: povračilu nepremoženjske škode.

Vsebina le za člane ZPS

Postani član

paket INTERNET

4 x 14,10 € / leto

Člani imajo dostop do rezultatov VSEH testov, potrošniškega pravnega svetovanja in revije ZPStest.

Več o članstvu

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA