Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Prijava
Turizem
Turizem
27. julij 2017

Pustiti napitnino ali ne? Kako visoka naj bo, če smo s storitvijo zadovoljni? Komu in kdaj naj damo napitnino? Pravila niso vedno enaka. Če se boste na Poljskem natakarju zahvalili, preden vam vrne razliko v računu, to pomeni, da ste preostanek zneska podarili kot napitnino. Če pa boste na Japonskem po odličnem obroku pustili na mizi napitnino, se kaj lahko zgodi, da bo natakar pritekel za vami in vam vrnil `pozabljeni´ denar. V sodelovanju z drugimi potrošniškimi organizacijami in njihovimi turističnimi organizacijami smo pripravili nekaj namigov, ki vas lahko rešijo zagate.

Napitnine v državah, ki so priljubljene tudi med slovenskimi turisti (kliknite za povečavo)

napitnina nasveti-tab

Ko ob koncu potovanja zaokroži "klobuk"
Kako pa je z napitnino za turističnega vodnika, ki je z nami na potovanju? Za nasvet, kako ravnati, smo povprašali Turistično gostinsko zbornico. Pojasnili so nam, da tovrstne napitnine v Sloveniji niso obvezne niti niso v navadi. Če pa ste zadovoljni z delom vodnika, ki vas je spremljal na potovanju, ni neprimerno, če mu potniki ob koncu potovanja izročijo denarno nagrado.

Avtorica. Urša Šmid Božičevič

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA