Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Turizem
Turizem
21. junij 2018

"Maja letos sem v turistični agenciji sklenil aranžma za enotedenske počitnice po ceni 889 evrov za odraslo osebo. Akontacijo sem plačal takoj, dogovorili pa smo se, da bom razliko poravnal dva tedna pred odhodom. Danes, ko sem se oglasil v agenciji, da bi poravnal razliko, pa sem opazil, da so medtem za odhod v istem obdobju, kot je naše, ceno aranžmaja znižali. Nova cena je precej nižja od tiste v maju in po kateri sem plačal aranžma. Menim, da bi morala agencija tudi za naš aranžma upoštevati danes veljavno ceno in znižati kupnino. Ali imam prav?"

Potrošniku smo pojasnili, da šteje dan, ko je bil rezerviran aranžma in plačana akontacija, za datum sklenitve pogodbe po takrat veljavnih pogojih in ceni. Dejstvo, da je agencija pozneje isti aranžma ponujala s popustom, ne vpliva na že sklenjeno pogodbo.

Avtorica: Tina Fonovič

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA