Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Turizem
Turizem
01. oktober 2020

Januarja letos sem rezerviral in plačal potovanje na Sicilijo pri slovenski turistični agenciji, ki je vključevalo prevoz z letalom in spanje v hotelu. Odhod bi moral biti konec junija, vendar me je turistična agencija en teden pred odhodom obvestila, da je potovanje odpovedano in mi poslala vrednotnico v vrednosti cene potovanja. Vrednotnice nisem želel, zato sem agencijo prosil za vračilo kupnine. 

Odgovorili so, da mi bodo skladno z interventnim zakonom kupnino vrnili v roku 12 mesecev od razglasitve prenehanja epidemije, torej do 31. 5. 2021. Ali je ravnanje agencije pravilno?

Slovenija je konec aprila sprejela Zakon o interventnih ukrepih za zajezitev epidemije COVID-19 in omilitev njenih posledic za državljane in gospodarstvo (ZIUZEOP). S tem zakonom je bil podaljšan rok za vračilo kupnine potrošnikom, če pogodba o paketnem potovanju zaradi neizogibnih in izrednih okoliščin, ki jih povzroča epidemija, ni izpolnjena, in sicer na 12 mesecev po razglasitvi prenehanja epidemije.

Ker je bila epidemija v Sloveniji preklicana, je zakonski ukrep veljal le do 31. 5. 2020. Za pogodbe o paketnem potovanju, odpovedane po tem datumu, se ukrep ne uporablja več, potrošniki pa imajo skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico do vračila denarja v roku 14 dni od odstopa od pogodbe. Agencija se zato ne bi smela sklicevati na interventni zakon, saj je potovanje odpovedala po prenehanju veljavnosti ukrepov iz interventnega zakona. 

Avtor: Matjaž Jakin

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA