Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Letalski prevoz
Letalski prevoz
22. september 2019

Pravice potnikov so odvisne od več dejavnikov in so določene v Uredbi (ES) št. 261/2004 o pravicah letalskih potnikov. V vsakem primeru mora letalska družba, ki let odpove ali pričakuje zamudo več kot 5 ur, potniku ponuditi izbiro med povračilom cene vozovnice ter spremembo poti bodisi takoj, ko je to mogoče, ali pa kasneje po izbiri potnika, če mu to bolj ustreza.

Spremljajte: status letov prevoznika Adria Airways

Do odškodnine pa je potnik upravičen, če so za to izpolnjeni določeni pogoji iz uredbe, in sicer je pomembno, kdaj je bil potnik o odpovedi obveščen in ali mu je letalski prevoznik ponudil alternativni let znotraj časovnih okvirjev, ki jih določa uredba. Na splošno velja, da potnik ni upravičen do odškodnine, če je bil o odpovedi leta obveščen najmanj dva tedna pred odhodom. Poleg tega do odškodnine ni upravičen, če so za odpoved leta krive izredne razmere, katerim se ne bi bilo mogoče izogniti, tudi če bi bili sprejeti vsi ustrezni ukrepi.

Kadar gre za zamudo in ne odpoved leta, so potniki upravičeni do odškodnine, če v končni namembni kraj prispejo najmanj tri ure po prvotno predvidenem prihodu.

favicon Preverite: ugotavljanje pravic in izračunu višine odškodnine v primeru zamude ali odpovedi leta

Potrošniki, pri katerih je let del storitev turističnega paketa, naj se v primeru odpovedi leta obrnejo na turistično agencijo, pri kateri so kupili potovanje oziroma na organizatorja potovanja.

 

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA