Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Letalski prevoz

Pišemo o tem, kako ukrepati  v težavah kot sta odpoved leta ali izguba prtljage. Zaradi zamude letalskega prevoznika ste zamudili povezovalni let. Kaj storiti? Kdo je odgovoren, če kupite letalsko vozovnico pri turistični agenciji, prevoznik pa let odpove. Agencija ali prevoznik? In kako je s pravicami, če letite izven EU? Odgovore boste našli v tem članku!

Vsebina le za člane ZPS

Kupi samo ta članek

3,50 €/članek

Hitro in enostavno plačilo s kreditno kartico ali Moneto, takojšen dostop do vsebine.

Postani član

paket INTERNET

4,70 €/mesec

Člani imajo dostop do rezultatov VSEH testov, potrošniškega pravnega svetovanja in revije ZPStest.

Več o članstvu

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA