Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Osebni računi, prost dostop
Osebni računi, prost dostop
13. november 2014

"Uporabljam kartico z odloženim plačilom, danes pa sem na mesečnem obračunu opazila, da mi je podjetje, pri katerem sem opravila nakup, zaračunalo zamudne obresti. Račun sem poravnala točno na datum plačila, zato ne razumem, zakaj so zaračunali zamudne obresti. Ko sem poklicala podjetje, so mi pojasnili, da je banka izvedla moje plačilo šele nekaj dni kasneje, zato so za te dni zaračunali zamudne obresti. Ali lahko podjetje res zaračuna zamudne obresti?"

Zakon o varstvu potrošnikov v 27. členu določa, da se potrošnikova denarna obveznost, ki jo plačuje s posredovanjem banke ali druge organizacije za plačilni promet, šteje za plačano z dnem, ko je potrošnik dal nalog taki organizaciji.

Datum, ko je plačilo prispelo na račun upravičenca, ni tako pomemben, pomemben je datum, ko je potrošnik plačal račun pri banki ali drugi organizaciji za plačilni promet.

Potrošnici smo svetovali, naj račun reklamira in podjetje pisno opozori na 27. člen ter priloži dokazilo o pravočasnem plačilu. Podjetje je napako priznalo in potrošnici vrnilo znesek zaračunanih obresti.

Avtorica: Tina Fonovič

bs

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA