Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Kartice
Kartice
18. julij 2013

Diners je na svoji spletni strani objavil pojasnilo in opravičilo lastnikom kartic Diners Club, ki jih je ta teden neprijetno presenetila zahteva o spremembi plačilnih rokov za nakupe na obroke. Potrošniki, ki svoj obrok plačujejo vsakega osmega v mesecu, so namreč prejeli še dodatno položnico z navodilom, da morajo naslednji obrok plačati še isti mesec - 18. julija. Drugi potrošniki, ki nakupe na obroke plačujejo vsakega 28. v mesecu, pa so bili pozvani, naj mesečno obveznost, ki zapade konec šele konec julija, poravnajo že 18. julija.

ZPS je po prejemu številnih pritožb potrošnikov Diners nemudoma pozvala, naj spoštuje pogodbena določila in jih ne spreminja v škodo potrošnikov. Potrošnikom, ki svoje obveznosti plačujejo s položnico, Diners sporoča da te lahko plačujejo na datume, ki so bili dogovorjeni v pogodbi.

Problem pa še vedno ni bil rešen za tiste potrošnike, ki svoje obveznosti plačujejo z direktno obremenitvijo vsakega osmega ali pa osemnajstega v mesecu. Kljub temu, da za to niso dali soglasja, so bila plačila "trajnikov" izvršena danes. Po navedbah Dinersa naj bi bilo takšnih potrošnikov 592. Pri Dinersu zagotavljajo, da bodo prezgodaj trgana sredstva potrošnikom na njihove bančne račune vrnili najkasneje do ponedeljka, 22. julija. Tem potrošnikom svetujemo naj preverijo, če je bil denar vrnjen na njihov bančni račun in če so jim zaradi tega nastali dodatni stroški.

bs

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA