Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

12. oktober 2015

ASA (Advertising Standards Authority), nadzornik oglaševanja v Združenem kraljestvu, je odločila, da gre v primeru televizijskega oglasa za barvo za lase Nice ‘n Easy (proizvajalec Procter & Gamble) za zavajajoče oglaševanje.

Zoper reklamo so se pritožili frizerji, ki so trdili, da takšne spremembe barve las z barvo 8G Nice ‘n Easy ni mogoče doseči. V oglasu se znana igralka Christina Hendricks najprej pojavi z zanjo značilnimi oranžnimi lasmi, nato pa naj bi po uporabi barve Nice ‘n Easy 8G (odtenek naravno medeno blond), postala blondinka z `naravno medeno blond´ lasmi.

favicon Pri Zvezi potrošnikov Slovenije preverjamo resničnost tovrstnih obljub. Izdali smo posebno številko revije ZPStest Zanjo.
Preverite vsebino in si naročite svoj brezplačni izvod.

Člani ZPS jo lahko prelistate tudi na spletu.

V okviru postopka pri ASA je proizvajalec P&G priznal, da so oglas snemali v obrnjenem vrstnem redu. Najprej so igralkine lase posvetlili na blond, naslednji dan pobarvali na `naravno medeno blond´ (odtenek 8G) in ji lase nazadnje pobarvali nazaj v oranžno.

ASA je odločila, da oglaševalec krši kodeks oglaševanja v treh točkah: zavajajoč oglas, pretiravanje in nezmožnost utemeljitve oglaševanih rezultatov. Več o postopku na spletni strani ASA

Foto: Procter & Gamble

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA