Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Trgovina
Trgovina
28. avgust 2019

"Zanima me, ali mi lahko prodajalec zaračuna strošek opomina za plačilo, ki sem ga izvedel 5 dni po roku za plačilo, natančneje 3 delovne dni po roku. Po pošti sem opomin dobil, ko sem plačilo že opravil. Stroškov zamudnih obresti mi niso zaračunali."

Upnik ima pravico terjati od dolžnika zapadlo plačilo tudi samo dan po zapadlosti, zato podjetje v vašem primeru ni ravnalo v nasprotju z zakonom.

Zakon o varstvu potrošnikov v 2. odstavku člena 27. a določa, da stroški opomina, ki ga izda podjetje, če potrošnik kot fizična oseba zamuja s plačilom, ne smejo preseči dejanskih stroškov njegove izdelave in pošiljanja, hkrati pa tudi ne višine zamudnih obresti. Če stroški opomina presežejo znesek zamudnih obresti, lahko račun reklamirate. Velja, da morate plačati nesporni del računa, spornega pa zavrniti s pisno obrazložitvijo.

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA