Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Trgovina
Trgovina
14. november 2018

"V trgovini s pohištvom sem sklenila pogodbo za nakup postelje z dvema nočnima omaricama in vplačala polog. Že pred nakupom sem vprašala prodajalca, ali je mogoče urediti nakup na obročno odplačevanje. Pojasnil mi je, da moram od delodajalca dobiti podpisane kreditne pole in jih odnesti v poslovalnico banke, ki kot partner pohištvene trgovine ureja obročno plačevanje. Res sem tako storila in v bančni poslovalnici so mi zagotovili, da bo prošnja rešena v nekaj dneh. To sem sporočila tudi uslužbenki v trgovini, ko me je nekaj dni kasneje poklicala po telefonu. Minilo je šest tednov in iz trgovine nisem dobila nobene informacije o dostavi. Zato sem se v trgovini oglasila osebno in od prodajalca izvedela, da so moje naročilo stornirali, ker banka ni izvedla plačila. Večkrat sem klicala bančno uslužbenko in v bančno poslovalnico, vendar je bila pogosto nedosegljiva. Ko mi je le uspelo navezati stik z zaposlenimi v poslovalnici, so mi obljubili, da bodo zadevo uredili, vendar pa se potem niso več oglasili. Ker sem imela vsega dovolj, sem v pohištveni trgovini zahtevala vračilo vplačanega pologa. Prodajalec mi je najprej zagotovil, da z vračilom pologa ne bo težav, čez nekaj dni pa je sporočil, da mi denarja ne morejo vrniti, saj do preklica naročila ni prišlo po njihovi krivdi. Prosim vas za pomoč."

Potrošnica je upoštevala vsa navodila, ki jih je dobila v trgovini za izvedbo nakupa z obročnim odplačilom. Kasneje pa je nihče ni opozoril, da so nastale težave, torej je podjetje v celoti zanemarilo svojo dolžnost obveščanja in tudi samovoljno storniralo naročilo, o tem pa potrošnice sploh ni obvestilo.

Podjetje je v sodelovanju z banko ponujalo možnost obročnega odplačevanja, zato bi moralo tudi zagotoviti večjo skrbnost pri izvedbi.

Potrošnica je prodajalca pohištva obvestila, da je za nasvet prosila našo pravno pisarno in vrnili so ji celoten znesek pologa.

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA