Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Trgovina
Trgovina
04. december 2014

Kar nekaj daril konča v predalu in čeprav so bila podarjena z najboljšimi nameni, je darovalec z darilom "zgrešil". Kaj lahko storite v takšnem primeru? Lahko izdelek preprosto vrnete v trgovino? To je eno pogostejših vprašanj potrošnikov, zmotno pa je precej razširjeno prepričanje, da mora prodajalec vrniti denar ali pa zamenjati kupljeni izdelek, če ga vrnete v 8 dneh. Preverite, kakšne so vaše pravice v takšnem primeru!

Vsebina le za člane ZPS
in kupce tega članka

Postani član

paket INTERNET

4 x 14,98 € / leto

Člani imajo dostop do rezultatov VSEH testov, potrošniškega pravnega svetovanja in revije ZPStest.

Več o članstvu

Sveže e-novice ZPS, vsak teden

Naročite se na naše tedenske e-novice. Sproti spremljajte aktualne teste, koristne potrošniške nasvete in druge novosti. Od prejema e-novic se lahko kadarkoli odjavite.

Umik in odpoklic izdelkov

Več