Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Trgovina
Trgovina
23. marec 2020

Vlada Republike Slovenije je pozvala vse prodajalce, ki potrošnikom v času razglašene epidemije, zagotavljajo blago in storitve, da dosledno spoštujejo navedeno določbo in ne zvišujejo cen blaga in storitev, po katerih je v teh časih večje povpraševanje.

Hkrati opozarjajo tudi na spoštovanje določb Zakona o varstvu potrošnikov, ki določa, da je dolžno podjetje prodajati blago in storitve vsem potrošnikom pod enakimi pogoji, kar pomeni, da niso dovoljene kakršne koli rezervacije blaga in storitev. V primeru, da trgovec omeji nakup na količine, primerne za gospodinjstvo, to ne predstavlja kršitve.

Zakon o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (Uradni list RS, št. 53/07), ki ureja razmerja podjetij do potrošnikov, določa, da se izkoriščanje nesrečnega dogodka ali okoliščin, ki zaradi svoje resnosti zmanjšujejo potrošnikovo sposobnost presoje, česar se podjetje zaveda, pa to kljub temu izkoristi, da bi tako vplivalo na potrošnikovo odločitev glede izdelka, šteje za agresivno poslovno prakso, ki je prepovedana, in se lahko kaznuje z globo v višini od 3.000 do 40.000 EUR za pravno osebo in od 300 do 2.000 EUR za odgovorno osebo pravne osebe.

Če opazite neupravičeno zvišanje cen blaga in storitev, lahko takšno prakso prijavite na Tržni inšpektorat: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate..

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA