Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Stvarna napaka
Stvarna napaka
25. julij 2017

"V športni trgovini sem kupil zložljivo posteljo za kampiranje. Doma je kljub pomoči žene nikakor nisem mogel sestaviti, čeprav v spletni predstavitvi zagotavljajo, da jo je preprosto sestaviti. Postelja je tako za kampiranje popolnoma neuporabna, saj bi jo morali večkrat na hitro sestaviti in razstaviti, kar pa očitno ni mogoče. Zato sem želel posteljo vrniti. Prodajalec se je strinjal, da jo je res zelo težko sestaviti, ni pa mi želel vrniti kupnine, temveč zgolj dobropis. Ima prav?"

Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ste jo kupili in je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana. Izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane, zato imate pravico uveljavljati stvarno napako na izdelku.

Postelja je bila predstavljena tako, da se hitro in brez napora zloži in sestavi ter je namenjena tudi kampiranju, zato lahko izbirate med pravicami, ki jih imate iz naslova stvarne napake na izdelku.

Ker ste izbrali vračilo kupnine, mora prodajalec temu ugoditi, saj se dobropis ne šteje za vračilo kupnine.

Avtor: Matjaž Jakin

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA