Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Stvarna napaka
Stvarna napaka
12. avgust 2016

"Kupil sem mobilni telefon, vendar je bil večkrat na popravilu zaradi iste napake. Ker sem imel neuspešnih popravil dovolj, sem uveljavljal stvarno napako na izdelku in zahteval zamenjavo z novim. Mojemu zahtevku so ugodili. Dobil sem `nov´ telefon, ki pa je bil zapakiran le v folijo. Prepoznal sem praske na ohišju, v telefonu pa so bili shranjeni še vsi moji podatki. Ko sem o tem povprašal na servisu, so mi povedali, da so zamenjali enoto SWAP in ker je to osnovni del aparata, se to pri njih šteje, da je bil telefon zamenjan. Vendar pa se je prvotna napaka ponovila, zato sem telefon spet reklamiral in zahteval novega v originalni embalaži. Odgovorili so mi, da tega ne delajo. Menim, da imam pravico do novega telefona. Ali imam prav?"

Vsebina le za člane ZPS

Postani član

paket INTERNET

4 x 14,10 € / leto

Člani imajo dostop do rezultatov VSEH testov, potrošniškega pravnega svetovanja in revije ZPStest.

Več o članstvu

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA