Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Stvarna napaka
Stvarna napaka
15. oktober 2020

Na našo pravno pisarno se vsak mesec obrne nekaj sto potrošnikov, vsak od njih ima težavo, ki je ne zna rešiti. Vsebina pritožb je zelo različna, največkrat gre za težave z uveljavljanjem pravic v primeru nepravilno opravljenih storitev, napak na izdelkih, kot sta stvarna napaka ali garancijsko popravilo, ter zamud z izpolnitvijo. Različen je tudi način, kako se potrošniki lotevajo težav. Verjamemo, da lahko s pravim pristopom marsikatero težavo s ponudnikom oziroma prodajalcem rešite že sami, takoj, ko ta nastane, zato smo pripravili nekaj praktičnih nasvetov, da boste pri reševanju težav (še) bolj uspešni.

Vsebina le za člane ZPS

Postani član

paket INTERNET

4 x 14,10 € / leto

Člani imajo dostop do rezultatov VSEH testov, potrošniškega pravnega svetovanja in revije ZPStest.

Več o članstvu

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA