Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Prijava

Pravice

Če ima izdelek napako

Kdaj ima izdelek stvarno napako? V kakšnem časovnem roku morate uvljevljati pravice in kaj sploh lahko zahtevate?  

Stvarna napaka 12. avgust 2016
Zamenjani telefon

"Kupil sem mobilni telefon, vendar je bil večkrat na popravilu zaradi iste napake. Ker sem imel neuspešnih popravil dovolj, sem uveljavljal stvar... 

Stvarna napaka 04. avgust 2016
Sporno zaračunavanje pregledov pri ...

V zadnjem času se je, kot poroča Tržni inšpektorat Republike Slovenije, med trgovci začela pojavljati praksa zaračunavanja reklamacij. Trgovc... 

Stvarna napaka 19. julij 2016
Sedežna garnitura in izvedensko mnenje

"Po nekaj tednih uporabe se je začelo blago opazno `muckati´. Sedežno garnituro sem reklamirala, trgovec je reklamacijo zavrnil. Zato sem poiska... 

Stvarna napaka 11. maj 2015
Zavrnjena reklamacija

"Kupila sem napravo za prostoročno telefoniranje, ko pa sem jo preizkusila, sem ugotovila, da ne deluje. Od prodajalca sem zahtevala vračilo kupn... 

Stvarna napaka 29. januar 2015
Dobropis namesto vračila kupnine

"V aprilu sem kupila novo torbico, že po štirih mesecih pa so ročaji razpokali. Torbico sem reklamirala in zahtevala vrnitev kupnine. Prodajalec... 

Stvarna napaka 11. november 2014
Okvarjena programska oprema

"Trgovec pa je mojo reklamacijo zavrnil z obrazložitvijo, da napaka na programski opremi ni stvarna napaka, saj ni s samim tabličnim računalniko... 

Neprimeren telefon

Naša članica, ki zaradi starosti slabše vidi, je na predlog trgovca izbrala neprimeren telefon. Ima kakšno možnost, da ga zamenja? 

Stvarna napaka 22. julij 2014
Strgani stoli

"V trgovini smo pred nekaj meseci kupili zložljive stole za na plažo, ki so bili razstavljeni in na ogled kupcem. Zapakirane stole smo prevzeli v... 

Stvarna napaka 13. maj 2014
Prodajalčev napačni nasvet

"Kupil sem nov usmerjevalnik., ker uporabljam USB ključek HUAWEI, sem pred nakupom povprašal prodajalca, ali bo usmerjevalnik deloval z mojim klj... 

Stvarna napaka 01. april 2014
Reklamacija strgane majice

"Pri likanju sem ugotovila, da je nova majica po celotni hrbtni strani natrgana. Majico sem naslednji dan reklamirala v trgovini, prodajalka pa je ... 

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA