Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Storitve
Storitve
04. januar 2019

"Pri enem od izvajalcev poštnih storitev v Sloveniji sem oddal paket skladno z njihovimi navodili. Nekaj dni po oddaji paketa me je naslovnik obvestil, da je paket sicer prejel, vendar je vsebina popolnoma polomljena in uničena. Ker sem vsebino dobro zavaroval, je izvajalec očitno s paketom ravnal nestrokovno in je bil najverjetneje odvržen z velike višine. Pri izvajalcu sem podal pritožbo, vendar zavrača vsakršno odgovornost. Na moje nadaljnje pozive se sploh ne odziva. Kaj lahko storim?"

Vsak izvajalec poštnih storitev je po Zakonu o poštnih storitvah (ZPSto-2) odgovoren za poškodovanje poštnega paketa, če so izpolnjeni določeni pogoji. Eden od pogojev je, da je reklamacija pravočasno vložena.

Po ZPSto-2 je treba reklamacijo vložiti ob dostavi ali najpozneje v roku 30 dni od dostave, če pomanjkljivosti niso takoj vidne. Dokazno breme, da reklamacija ni bila vložena pravočasno, je na izvajalcu poštne storitve. Če izvajalec na reklamacijo ne odgovori v 15 dneh (oziroma v dveh mesecih, če gre za mednarodno pošiljko) ali jo zavrne, lahko potrošnik v nadaljnjih 15 dneh vloži predlog za rešitev spora na Agencijo za komunikacijska omrežja RS (AKOS), ki spor razreši z izdajo odločbe, če se stranki ne sporazumeta o rešitvi.

Pri poštnih paketih v notranjem prometu je odškodninska odgovornost z zakonom omejena na največ 10-kratnik cene, plačane za izvedeno poštno storitev.

Avtor: Matjaž Jakin

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA