Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Storitve
Storitve
30. oktober 2018

"Zanima me, kako je z obveščanjem o občasnih odklopih električne energije zaradi vzdrževanih del. Pri nas dobavo nekajkrat letno prekinejo, v medijih pa informacije o odklopu niso nikoli pravočasno objavljene, kar je zelo neprijetno, saj na `mrk´ nismo pripravljeni. Ali bi nas moral dobavitelj seznaniti s prekinitvijo tudi individualno, npr. po elektronski pošti ali s SMS sporočilom?"

Obveščanje o predvidenem odklopu je dolžnost podjetja, ki skrbi za distribucijsko omrežje, in ne dobavitelja električne energije.

Podjetje mora o predvidenem odklopu pravočasno obvestiti uporabnika sistema v pisni obliki ali na drug oseben način. Če gre za večje število odjemalcev in v primeru, da osebno obveščanje ni stroškovno učinkovito, pa mora odjemalce obvestiti z objavo v sredstvih javnega obveščanja in na spletu vsaj 48 ur pred odklopom.

V praksi to pomeni, da bo potrošnik informacije o nameravanih odklopih zaradi vzdrževanja, ki bodo prizadeli večje število odjemalcev, zasledil le na spletnem portalu podjetja, ki skrbi za distribucijsko omrežje oz. v sredstvih javnega obveščanja, osebno pa o predvidenih vzdrževalnih delih ne bo obveščen.

Tea Žnidaršič

 

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA