Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Storitve
Storitve
13. september 2016

Potrošniki vsakodnevno sklepamo takšne in drugačne posle s ponudniki blaga ali storitev. Včasih se vse ne izide po naših željah in pričakovanjih. Karkoli se že zgodi, pomeni težavo, ki jo moramo razrešiti s pritožbo pri trgovcu, mobilnem operaterju, zavarovalnici oz. drugem ponudniku blaga ali storitev. Reklamacije nekoliko drugače: tokrat ne ravno o pravicah, ampak predvsem o postopkih in načinu reševanja. Kako ravnati, da bomo reklamacijo uspešno rešili?

Vsebina le za člane ZPS

Postani član

paket INTERNET

4 x 14,10 € / leto

Člani imajo dostop do rezultatov VSEH testov, potrošniškega pravnega svetovanja in revije ZPStest.

Več o članstvu

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA