Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Storitve
Storitve
22. februar 2013

"Prejela sem poštno pošiljko, ki je nisem naročila. Poleg voščilnic je priložena tudi položnica. Ali moram res plačati nekaj, česar nisem naročila?" "V zadnjem času prejemam veliko komercialne elektronske pošte. Poskušal sem odjaviti prejemanje takšnih sporočil, a sporočila še kar prihajajo." "Po telefonu me ves čas kličejo predstavniki različnih podjetij in mi ponujajo svoje izdelke. Kako lahko preprečim takšne klice?" Takšna in podobna vprašanja kar pogosto dobimo v našo pravno pisarno, zato smo pripravili nekaj pojasnil, kaj lahko storite v podobnih primerih.

Vsebina le za člane ZPS

Kupi samo ta članek

3,50 €/članek

Hitro in enostavno plačilo s kreditno kartico ali Moneto, takojšen dostop do vsebine.

Postani član

paket INTERNET

4 x 14,10 € / leto

Člani imajo dostop do rezultatov VSEH testov, potrošniškega pravnega svetovanja in revije ZPStest.

Več o članstvu

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA