Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Splet, katalogi, prodaja na domu

"Po spletu sem kupil izdelek. Po pregledu sem ugotovil, da mi ne ustreza, zato sem ga v roku 14 dni vrnil prodajalcu. Zdaj mi prodajalec ne želi vrniti denarja v gotovini, ampak zahteva, da mu sporočim številko svojega osebnega računa, kamor bo nakazal denar. Ali prodajalec ravna prav in katere stroške mi mora povrniti?"

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Gre za posebno zakonsko ureditev, ki potrošniku omogoča, da o svoji odločitvi premisli in v primeru, da je bila ta prenagljena, odločitev spremeni in odstopi od pogodbe.

Podjetje je dolžno potrošniku nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrniti vsa prejeta plačila. Potrošnik je dolžan nositi le stroške vračila izdelka podjetju, razen če te stroške krije podjetje.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če potrošnik izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Opozoriti je treba še, da lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Avtorica: Tea Žnidaršič

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA