Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Splet, katalogi, prodaja na domu

"Babica je prejela vabilo slovenskega podjetja na brezplačno večerjo, po njej pa je podjetje vsem udeležencem predstavilo svoje izdelke. Predstavniki podjetja so bili zelo prepričljivi, zato je babica kupila precej drag izdelek, ki naj bi ji pomagal pri izboljšanju zdravja. Menim, da izdelka v resnici ne potrebuje in da je k nakupu pristopila nepremišljeno ter pod vplivom predstavitve, zato me zanima, ali je mogoče tako kupljen izdelek vrniti?"

Da, saj zakon o varstvu potrošnikov pogodbe, sklenjene na daljavo, in pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov prodajalca, ureja v posebnem poglavju – v njem določa 14-dnevni rok, v katerem lahko potrošniki od takšnih pogodb odstopijo.

Če prodajalec na to pravico potrošnika ne opozori, se rok za odstop od pogodbe podaljša za eno leto oziroma začne teči od trenutka, ko prodajalec opozori potrošnika na pravico do odstopa.

Dokazno breme o pravočasnem odstopu je na potrošniku, zato priporočamo pošiljanje obvestila o odstopu s priporočeno pošto.

Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži podjetju na posebnem obrazcu (ta je določen s pravilnikom o obrazcih v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov) ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.

Avtor: Matjaž Jakin

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA