Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Splet, katalogi, prodaja na domu

V spletni trgovini sem kupil izdelek, ki mi ne ustreza, zato ga želim vrniti, kot mi to omogoča Zakon o varstvu potrošnikov. Prodajalec mi ne želi vrniti kupnine, ker nimam več računa. Kaj lahko naredim?

Za številne izdelke in storitve, kupljene na daljavo (na primer prek spleta) in zunaj poslovnih prostorov prodajalca (na primer obisk prodajalca na domu), Zakon o varstvu potrošnikov omogoča potrošnikom, da v 14-dnevnem roku od pogodbe odstopijo in o tem obvestijo prodajalca. Določene so izjeme, ko potrošnik od pogodbe ne more odstopiti, razen če se tako dogovori s prodajalcem. Med izjemami so na primer hitro pokvarljivo blago, blago, izdelano po natančnih navodilih potrošnika, zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat, in druge izjeme, navedene v 5. odstavku 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov.

Zakon pa kot pogoj za odstop od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ne določa, da bi moral potrošnik predložiti račun. Nakup lahko zato dokazuje tudi na drug način, na primer z bančnim izpiskom, s katerega sta razvidna datum in čas nakupa. Na podlagi tega bi tudi prodajalec moral brez težav poiskati manjkajoči račun in potrošniku, ki je od pogodbe pravočasno odstopil, povrniti kupnino.

Avtor: Matjaž Jakin

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA