Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Splet, katalogi, prodaja na domu

Dne 23. 3. 2020 sem pri slovenskem spletnem podjetju naročil mali gospodinjski aparat in ob naročilu plačal celotno kupnino. Obljubljeni rok za izpolnitev je že minil, izdelka še nisem prejel. S podjetjem ne morem vzpostaviti kontakta, na telefonskih številkah se nihče ne javlja, ne uspe mi izvedeti, kje je moj izdelek oziroma kdaj bo dostavljen. Sicer razumem težave, v katerih smo se znašli zaradi razglašene epidemije, vendar mi takšen način poslovanja vzbuja nezaupanje in me zanima, ali lahko odstopim od naročila.

pravni nasveti potrosnikom v casu koranavirusa odgovorPri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (na podlagi 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov – ZVPot) pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pogodba, sklenjena na daljavo, je pogodba, sklenjena med podjetjem in potrošnikom na podlagi organizirane prodaje na daljavo ali sistema opravljanja storitev brez sočasne fizične prisotnosti pogodbenih strank (prodaja po spletu, pošti, telefonu, telefaksu …) vse do in vključno s trenutkom sklenitve pogodbe.

Rok za odstop od prodajne pogodbe začne teči z dnem, ko potrošnik pridobi dejansko (fizično) posest nad blagom (prejem blaga). Potrošnik ima seveda možnost odstopa od pogodbe pred pridobitvijo fizične posesti na blagu. Pripominjamo, da pri pogodbi o opravljanju storitev začne odstopni rok teči z dnem sklenitve pogodbe. V primeru odstopa od pogodbe mora podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrniti vsa prejeta plačila. Nadzor nad upoštevanjem zakonskih določil izvaja Tržni inšpektorat RS, ki lahko podjetje denarno kaznuje.

Glede na navedeno imate torej možnost, da od prodajne pogodbe odstopite. To lahko storite takoj, tudi če izdelka še niste prejeli, najbolje na obrazcu, ki je na spletni strani podjetja, ali pa si pomagate z obrazcem, ki je sestavni del Pravilnika o obrazcih v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ki ga najdete na spletni strani www.pisrs.si.

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA