Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Splet, katalogi, prodaja na domu

Na spletni strani, ki ponuja izobraževalne videovsebine, sem se prijavil na 15-dnevno brezplačno preizkusno obdobje. Od storitve sem se odjavil 15. dan, zato sem menil, da je naročnina pravočasno prekinjena, nato pa me je presenetilo sporočilo podjetja, da sem dolžan plačati celoletno naročnino, saj se nisem odjavil znotraj brezplačnega preizkusnega obdobja. Ali si podjetje pravilno tolmači tek odpovednega roka?

Štetje rokov določa zakonodaja, podjetje pa v razmerju s potrošniki nima pravice določati svojega načina štetja. Roki se začnejo šteti naslednji dan po sklenitvi pogodbe oziroma naročniškega razmerja. Od pogodbe, ki določa 15-dnevni odstopni rok, lahko tako odstopite do vključno 15. dne od njene sklenitve. Na primer, če je bila pogodba sklenjena 10. novembra, morate podjetje o odstopu obvestiti najpozneje 25. novembra do konca dne.

Če odstop podajate po navadni pošti, je to treba storiti s priporočeno pošiljko, da imate dokaz, da ste odstopno izjavo podali pravočasno. Če podjetje uporablja druge kanale (elektronska pošta, uporabniški profil in podobno), si prav tako zagotovite dokaz, da ste pravočasno odstopili, na primer s posnetkom zaslona (print-screen) ali na drug primeren način, s katerim se lahko zavarujete za primer morebitnega spora o pravočasnosti odstopa.

Avtor: Matjaž Jakin

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA