Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Mobilniki, TV, splet

Vam operater ne zagotavlja kvalitetne storitve, se ne odziva na vašo reklamacijo? Se ne strinjate z računom, ki ste ga dobili? Potrošniki nas kar pogosto obveščate o težavah s slabim signalom, o napačnih računih, o tem, da internet ne deluje, o tem, da operater ni upošteval vašega ugovora.
Zato v tokratnem paragrafu predstavljamo postopek reševanja reklamacij in sporov med operaterji in uporabniki, izvedeli pa boste tudi, kakšno nadomestilo lahko zahtevate, če komunikacijske storitve delujejo slabše ali pa sploh ne.

Vsebina le za člane ZPS

Postani član

paket INTERNET

4 x 14,10 € / leto

Člani imajo dostop do rezultatov VSEH testov, potrošniškega pravnega svetovanja in revije ZPStest.

Več o članstvu

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA