Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Garancija
Garancija
05. februar 2019

Zamrzovalna skrinja se mi je pokvarila in uveljavljal sem garancijsko popravilo. Pooblaščeni servis je skrinjo odpeljal, napako odpravil in sporočil, da mi bodo skrinjo pripeljali nazaj, da pa bom moral plačati stroške prevoza. Ali je servis upravičen do zaračunavanja takšnih stroškov?

Obligacijski zakonik določa, da je v primeru garancijskega popravila prodajalec oziroma proizvajalec dolžan na svoje stroške spraviti izdelek do kraja, v katerem naj bo popravljen oziroma zamenjan, in ga popravljenega vrniti kupcu.

Tudi Zakon o varstvu potrošnikov (ki se uporablja za razmerja med potrošniki in podjetji) določa, da stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi blaga z novim, plača proizvajalec oziroma prodajalec.

Iz navedenega torej izhaja, da kupec ni dolžan nositi nobenih stroškov, ki so povezani z uveljavitvijo zahtevka za popravilo oziroma zamenjavo izdelka (na primer stroškov, ki jih je imel, ker je pokvarjeni izdelek sam pripeljal na pooblaščeni servis). Povedano drugače, servis nima nobene podlage za zaračunavanje `transportnih´ stroškov.

Avtorica: Jana Turk

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA