Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Garancija
Garancija
28. maj 2018

"Kupil sem kosilnico, ki se je kmalu pokvarila. V okviru garancije so jo popravili, kar je trajalo 30 dni. Kmalu se je enaka napaka ponovila in kosilnico so še enkrat popravili v okviru garancije, kar je tokrat trajalo 20 dni. Bojim se, da se bo okvara istega dela kosilnice ponovila še tretjič, zato me zanima, ali se dnevi, ko je bila v garancijskem popravilu, seštevajo?"

Da, če gre za istovrstno napako, kot je bila v vašem primeru, ko se je obakrat pokvaril isti del kosilnice, se dnevi, ko je bila na popravilu, seštevajo.

Zakon o varstvu potrošnikov v 21. b členu določa, da mora proizvajalec zamenjati izdelek z novim, brezhibnim, če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni, odkar je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika dobil zahtevek za odpravo napak. Če se bo torej ponovila istovrstna okvara kosilnice, boste lahko zahtevali novo.

Avtor: Matjaž Jakin

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA