Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Garancija
Garancija
22. junij 2017

"Kupil sem nov telefon Samsung Galaxy Note 3, ki je še v garanciji, vendar pa imam z njim obilo težav, saj se kvari. Na servisu so mi že zamenjali matično ploščo in garancijo podaljšali še za leto dni. Ampak težave so se ponovile, zato sem telefon še drugič odnesel na pooblaščeni servis, kjer pa jim ga v zakonskem roku 45 dni ni uspelo popraviti. Kaj lahko storim?"

Vsebina le za člane ZPS

Postani član

paket INTERNET

4 x 14,10 € / leto

Člani imajo dostop do rezultatov VSEH testov, potrošniškega pravnega svetovanja in revije ZPStest.

Več o članstvu

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA