Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Garancija
Garancija
15. april 2016

"Tik pred iztekom garancijske dobe se mi je pokvaril brivnik. Odšel sem na enega od servisov, ki je bil na garancijskem listu napisan kot pooblaščeni servis, da bi uveljavljal garancijo. Serviser pa mi je pojasnil, da oni niso pooblaščeni servis za mojo napravo in da je na garancijskem listu napaka. Izdelka ni hotel sprejeti v popravilo. Garancija poteče že danes, zato me zanima, kaj še lahko storim?"

Vsebina le za člane ZPS

Postani član

paket INTERNET

4 x 14,10 € / leto

Člani imajo dostop do rezultatov VSEH testov, potrošniškega pravnega svetovanja in revije ZPStest.

Več o članstvu

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA