Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Garancija
Garancija
31. marec 2011

Pri odločitvi, ali kupiti gospodinjski aparat, računalnik ali drug tehnični izdelek  čez mejo, potrošnike velikokrat odvrne od nakupa bojazen, kaj bo, če se bo aparat pokvaril. Bo treba v primeru okvare oditi na pooblaščeni servis v tujino ali bo mogoče aparat dati v popravilo na servisu v Sloveniji? Področje garancije proizvajalca v EU še ni enotno urejeno, zato je dobro, da pred odločitvijo o nakupu tehničnih izdelkov v tujini pridobite čim več informacij!

Vsebina le za člane ZPS

Kupi samo ta članek

3,50 €/članek

Hitro in enostavno plačilo s kreditno kartico ali Moneto, takojšen dostop do vsebine.

Postani član

paket INTERNET

4 x 14,10 € / leto

Člani imajo dostop do rezultatov VSEH testov, potrošniškega pravnega svetovanja in revije ZPStest.

Več o članstvu

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA