Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Garancija
Garancija
29. julij 2020

Kupil sem električni ventilator pri večjem slovenskem trgovcu. Prejel sem garancijski list, ki je bil v škatli skupaj z izdelkom, a neizpolnjen (brez datuma, nepodpisan in nežigosan). Ali naj zahtevam, da ga prodajalec izpolni? Ali lahko vseeno uveljavljam pravice iz naslova garancije?

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) določa, da mora prodajalec za blago, za katero je izdana garancija, ob sklenitvi prodajne pogodbe potrošniku izročiti garancijski list. ZVPot določa tudi obvezne sestavine garancijskega lista. Garancijski list mora biti potrošniku lahko razumljiv, sestavljen v slovenskem jeziku, pisno na papirju ali drugem trajnem nosilcu podatkov.

Dajalec garancije ima vse obveznosti po zakonu, tudi če garancijski list ne vsebuje vseh zahtevanih podatkov ali ni izdan na predpisan način. Torej, garancijo lahko uveljavljate, čeprav garancijskega lista niste prejeli. Bo pa seveda treba izkazati, kdaj in od katerega podjetja ste izdelek kupili, na primer z računom.

Če podjetje krši določila zakona, ga lahko kaznuje tržni inšpektorat.

Avtorica: Jana Turk

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA