Naročanje cvetja prek spleta: Kakovosten šopek bo razveseljeval obdarovanca več kot teden ni

11. februar 2019

Spletna prodaja in prodaja na domu
Naročanje cvetja prek spleta: Kakovosten šopek bo razveseljeval obdarovanca več kot teden ni

Valentinovo je tako rekoč pred vrati, za vogalom čaka še osmi marec – oba praznika sta kar sinonim za kupovanje šopkov, zato smo preverili storitev naročanja cvetja prek spleta. Pri šestih ponudnikih, ki obljubljajo dostavo po vsej Sloveniji (vsaj v večja mesta) smo naročili šopek klasičnih rdečih vrtnic (z dodatki). 

Dodaj vsebino med priljubljene

Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija

Za šopke smo odšteli od 35 do 60 evrov, vključno z dostavo in voščilnico. Dražji šopki so izkazali za boljšo odločitev, saj so bili trije, za katere smo odšteli prek 45 evrov, primerni za v vazo tudi po enem tednu. Šopek, za katerega smo odšteli le nekaj evrov manj, 40, je bil le še za v smeti po treh dneh.

favicon Preverite: kje naročiti šopek, da boste z njim naredili vtis

Ko smo naročene šopke prejeli, smo natančno preverili videz in kakovost šopka ter ocenili, ali so dostavili takšnega, kot je na fotografiji na spletni strani. Ocenjevali smo tudi postopek naročanja in ali so šopek dostavili v želenem terminu. Šopke smo nato teden dni hranili v istem prostoru in v enakih pogojih ter na koncu še enkrat preverili njihov videz in stanje rož.

"Nobeden od ponudnikov, ki smo jih preizkusili, ne zagotavlja dostave naročenega cvetja na uro natančno, a če je šopek mišljen kot presenečenje za obdarovanca, je točnost dostave lahko pomembna," je izpostavila Urša Šmid Božičevič iz Zveze potrošnikov Slovenije in dodala: "V večini primerov je bila dostava točna, a brez zapletov tudi tu ni šlo." En izmed ponudnikov nam je na primer zjutraj dostavil en del šopka, čez dve uri pa nas je `razveselil´ še s preostalimi tremi, ki so jih prej "pozabili dostaviti".

Nekateri šopki so ob prevzemu navdušili, drugi žal ne
Nekateri šopki so bili identični fotografijam na spletni strani, drugi so imeli kar nekaj pomanjkljivosti. Šopek poleg vrtnic ni vseboval cvetja kot na fotografiji oz. ga sploh ni vseboval, oblika je bila drugačna, vrtnice so bile že ob prejemu v precej slabem stanju.

 

Pred izbiro preverite načine plačila
Ponudniki ponujajo različne načine plačila, s karticami, nakazilo na bančni račun, prek PayPala-a ali ob povzetju. Vsi ne ponujajo vseh opcij, zato pred izbiro preverite, če ponujajo način, ki vam ustreza.

ZPS nasvet:
1. Če so rože ob dostavi v slabem stanju ali jih je premalo, lahko uveljavljate stvarno napako, saj šopek nima dogovorjenih lastnosti (izrecno ali molče) oz. nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno ali posebej dogovorjeno rabo.
2. Če rože niso dostavljene pravočasno, rok pa je bistvena sestavina pogodbe, lahko od pogodbe odstopite. A pozor, ni dovolj, da je rok izpolnitve zgolj naveden, temveč morate prodajalca obvestiti, da je dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe, razen če to izhaja že iz samih okoliščin ob sklenitvi pogodbe.
3. Obstojnost šopka je seveda odvisna od izbora vrste cvetja. Nežne cvetlice s travniško noto so slabše obstojne in ne bodo zdržale več kot nekaj dni, medtem ko večina drugega rezanega cvetja zdrži od enega do treh tednov. Za boljšo obstojnost je pomembno, da so stebla, ki so v vodi, čista in na njih ni listov. Listi namreč gnijejo, tako onesnažena voda pa ni primerna za cvetje. Vodo menjamo večkrat, s čimer preprečimo razgradnjo organskih delcev.
4. Hranila da ali ne? Če uporabimo hranila za rezano cvetje, je dokazano, da cvetje ostane sveže še enkrat ali večkrat dlje kot običajno.
5. Ljudje smo nadvse različni in cvetlice morajo biti skladne z značajem obdarovanca – a šteje predvsem, da je cvetje podarjeno s srcem in iz srca.

Sveže e-novice ZPS, vsak petek

Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.

Politika varovanja osebnih podatkov

Sorodne objave

Nazaj na seznam objav

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 69,60 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Ste v potrošniški zagati?

Pokličite nas. Svetovali vam bodo izkušeni pravni strokovnjaki. Brezplačno za člane in članice ZPS.

 

Več o svetovanju