Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

03. marec 2016

Akcija, s katero so pri Zvezi potrošnikov Slovenije od junija 2015 opozarjali na visoke in neutemeljene administrativne stroške pri telekomunikacijskih operaterjih, je po več kot pol leta vendarle začela dobivati bolj pozitivne obrise. Po posredovanju Tržnega inšpektorata, kamor se je pritožil eden od potrošnikov, je Simobil namreč znižal strošek menjave naročniškega paketa.

"Pri Zvezi potrošnikov Slovenije smo seveda zadovoljni, kadar operaterji razbremenijo potrošnike in jim omogočijo lažji prehod med paketi, posredno pa tudi povečajo konkurenčnost ponudbe. A naše stališče še vedno ostaja: priključne takse, spremembe naročniškega paketa in odstopa od pogodbe (po plačanih obveznostih) operaterji potrošniku ne bi smeli dodatno zaračunavati, ta strošek bi moral biti zajet že v mesečni naročnini. Le na ta način je namreč mogoče vzpostaviti ustrezno transparentnost že v času, ko se potrošnik odloča za paket predvsem na podlagi oglasnih sporočil in obiska spletnih strani," izpostavlja stališče ZPS Boštjan Okorn.

Tudi letošnja raziskava ZPS je namreč pokazala, da operaterji ne izpostavljajo informacij, ki bi potrošniku omogočile pregledno in informirano odločitev. To še posebej velja za podatke o dodatnih stroških, ki lahko uporabnika doletijo v času trajanja naročniškega razmerja oziroma njegovega začetka in prekinitve.

Sicer pa, kot sporočajo iz Zveze potrošnikov Slovenije, so se od začetka akcije zmanjševanja administrativnih stroškov po pozivu operaterjem z njim srečali na ločenih sestankih, dva posveta pa je organiziral tudi AKOS. Trenutno si lahko zgolj obetajo, da bodo ti stroški pregledno označeni in razdeljeni v življenjske cikle uporabnikovega stika z operaterjem (sklenitev pogodbe, naročniško razmerje, prekinitev pogodbe). Najbolj pogosti stroški bodo posebej poudarjeni tudi na portalu komuniciraj.eu. "Za nas ta zgodba nikakor še ni končana in bomo nadaljevali s prizadevanji za rešitev tega problema, tudi zaradi skoraj 7.000 potrošnikov, ki so nas podprli s svojim podpisom. Pri tem smo se že povezali tudi s kolegi iz britanske potrošniške organizacije Which?, ki imajo dolgoletne izkušnje pri organiziranju in vodenju podobnih akcij," je zaključil Boštjan Okorn iz Zveze potrošnikov SLovenije.

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA