Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Tekstil, obutev
Tekstil, obutev
29. januar 2020

"V čistilnico sem odnesel plašč, naročil sem redno letno čiščenje. Ko sem ga prišel iskat, sem ugotovil, da so se na njem pojavili zelo vidni temni madeži, zato ga nisem želel prevzeti. Kako naj ukrepam?"

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) v 1. odstavku 40. člena določa, da je podjetje, če uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, dolžno potrošniku po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda. 2. odstavek 40. člena ZVPot pa določa, da je podjetje, če poškoduje ali pokvari proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, dolžno na lastne stroške v treh dneh odpraviti okvaro oziroma poškodbo, kadar se s tem ne zmanjša vrednost in uporabnost proizvoda. V primeru, da tega ni mogoče zagotoviti, pripada potrošniku pravica iz 1. odstavka 40. člena ZVPot.

Glede na navedeno svetujemo, da na čistilnico naslovite ustrezno pisno reklamacijo in postavite določen zahtevek. Če bi madeži na plašču trajno (nepopravljivo) in očitno kazili videz plašča, bi šlo za uničen izdelek, saj tak plašč ne bi bil več primeren za nošnjo. V tem primeru bi lahko podali zahtevek po 1. odstavku 40. člena ZVPot, torej izročitev novega enakega plašča ali plačilo odškodnine v višini drobnoprodajne cene novega plašča (npr. ob predložitvi ustreznega računa).

Avtorica: Jana Turk

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA