Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Pranje, sušenje, likanje

Kljub pranju madeži ostajajo! Primerjali smo kakovost izdelkov v tekoči obliki (gel) s tistimi v blazinicah (kapsulah). Vsi testirani vzorci pa imajo težave pri odstranjevanju madežev, največ z obarvanimi. Kako so se v primerjavi z zvenečimi blagovnimi znamkami odrezale trgovske znamke? Ne slabo: zmagal je detergent trgovske blagovne znamke! Cena na eno pranje je 0,19 € pri zmagovalcu in 0,46 evra pri znani znamki takoj za njim.

Ariel Color 
Ariel Color 3 in 1 PODS
Bonux 3 in 1 Color
Dash Actilift Salva Colore
Denk mit Color Waschmittel 
Denk mit Color Waschmittel-Caps
Persil Expert Color Duo Caps 
Persil Expert Color Lavender Freshness 
Pro Magic Color Gel Capsules
Pro Magic Color Touch
Tandil Premium Duft Pink Orchid

Vse preizkušene vzorce sredstev za pranje perila smo kupili v trgovini kot običajni potrošniki. Proizvajalci oz. trgovci za izbor niso vedeli in nanj niso imeli vpliva.

Preizkusili smo jih v neodvisnih akreditiranih laboratorijih. Naši kriteriji so običajno ostrejši od golega preverjanja standarda in varnosti, saj obravnavamo tudi uporabnost izdelka, okoljevarstvo in ostale vidike, pomembne pri vsakdanji uporabi. Objava rezultatov testa je dovoljena le v medijih potrošniških organizacij, kjer niso objavljena oglasna sporočila.

Na testu so bili klasični tekoči detergenti in detergenti v blazinicah (kapsulah).

Odstranjevanje madežev (80 % ocene): na testu smo preizkusili kako učinkovita so sredstva pri odstranjevanju mastnih madežev (30% skupne ocene); encimatskih madežev (30% skupne ocene) kot so madeži, ki jih povzroči čaj, kava, trava, kri ali čokolada in barvnih madežev (20% skupne ocene).

Vpliv na barve (15 % ocene): z meritvami smo ugotavljali živahnost barv tekstila po večkratnem pranju.

Označevanje (5 % ocene): ocenili smo informacije, ki so potrošnikom na voljo na embalaži. Med drugim navedbe o ohranjanju barv, učinkovitost pri odstranjevanju madežev in temperaturah pranja ter, koliko detergenta potrebujemo za posamezno pranje. Med pomembnimi sporočili za potrošnika na embalaži so opozorila o škodljivosti za zdravje in jasna sporočila o namembnosti.



Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška organizacija ne sme prejemati donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij. Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. Rezultati so na voljo vsem, članom v okviru naročnine, nečlanom pa so rezultati posameznega testa na razpolago za plačilo.


Ko boste opravili nakup, boste dobili elektronsko sporočilo z aktivacijskim geslom, ki bo veljavno eno leto in s katerim si boste lahko ogledali rezultate izbranega testa na naši spletni strani.

Vsebina le za člane ZPS

Kupi samo ta članek

3,50 €/članek

Hitro in enostavno plačilo s kreditno kartico ali Moneto, takojšen dostop do vsebine.

Postani član

paket INTERNET

4 x 14,10 € / leto

Člani imajo dostop do rezultatov VSEH testov, potrošniškega pravnega svetovanja in revije ZPStest.

Več o članstvu

Umik in odpoklic izdelkov

Več

Ostanite obveščeni

Spremljajte novosti, članke in obvestila ZPS - prijavite se na tedenske novičke. Vaši osebni podatki bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Od prejema novičk se lahko kadarkoli tudi odjavite.

ČLANI ZPS VEDO VEČ

SPOZNAJTE PREDNOSTI ČLANSTVA