Spletna stran Zveze potrošnikov Slovenije je zaznala, da uporabljate star brskalnik s katerim ogled strani ni možen. Za ogled prosimo naložite sodoben brskalnik ali posodobite obstoječega.

Zveza potrošnikov Slovenije

Nasveti za zdravo prehranjevanje

Jesensko obdobje je sezona buč. Muškatne, maslene, hokaido in druge so odlične za pripravo kremnih juh, omak in zelenjavnih prilog. Iz buč lahko pripravimo tudi sladice, na primer pite in kolačke.

Seveda ne smemo pozabiti na večer, ko buče "zasijejo" tudi drugje, ne samo na krožniku. Noč čarovnic je običaj, ki je k nam prišel z zahoda, v zadnjih letih pa je izrezovanje buč v noči z 31. oktobra na 1. november postalo že prava tradicija, predvsem med otroci.

ne pozabite na bucna semena-2

Pri pripravi buč za prehrano ali okrasitev pogosto spregledamo in zavržemo pomemben del njihove vsebine, to so bučna semena, ki vsebujejo številne vitamine in minerale. Zaradi velike vsebnosti večkrat nenasičenih maščobnih kislin imajo tudi ugodno maščobno-kislinsko sestavo.

Kako lahko pripravimo bučna semena?

Bučna semena pripravimo tako, da jih najprej speremo pod tekočo vodo, osušimo s kuhinjsko krpo, nato pa jih razporedimo po pladnju, potresemo s poljubimi začimbami (sol, paprika, čili ...) in prelijemo z malo oljčnega olja. V pečici, ogreti na 180 °C, jih med peko nekajkrat dobro premešamo. Pečemo jih do hrustljave teksture, to je približno 10 minut.

Tako pripravljena semena lahko uporabimo za posip juh ali solat. Vmešamo jih lahko tudi v testo za kruh s semeni, med kosmiče za zajtrk ali jih uživamo samostojno, kot prigrizek.

Avtorica: Nina Križnik

Sveže e-novice ZPS, vsak teden

Naročite se na naše tedenske e-novice. Sproti spremljajte aktualne teste, koristne potrošniške nasvete in druge novosti. Od prejema e-novic se lahko kadarkoli odjavite.

Umik in odpoklic izdelkov

Več